Často kladené otázky

Toptoys.sk - trendové hračky

Aké sú možnosti dopravy?

  • Kuriér na adresu:(cena sa zobrazí v nákupnom košíku)
  • Odberné miesto:(cena sa  zobrazí v nákupnom košíku)
  • Osobný odber: zdarma

Aké sú možnosti platby?

Možnosti platby sa zobrazia v nákupnom košíku.

Kedy mám dopravu zadarmo?

Pri nákupe nad 120 € máte dopravu zadarmo.  

Ako zaplatím cez internet banking-Príkaz na úhradu (Bankový prevod)?

Pri použití platby Príkaz na úhradu (Bankový prevod):

  • IBAN: SK13 0200 0000 0036 0030 8555
  • VS: uveďte číslo objednávky (pridelené Vám bude po potvrdení objednávky)
  • do poznámky uveďte vaše meno a priezvisko

Ako zaplatím pri osobnom odbere tovaru?

Ak ste si zvolili osobný odber, platbu za tovar môžete vykonať:

  •  príkazom na úhradu/ bankový prevod/
  •  platba online kartou/ prostredníctvom platobnej brány

PRI OSOBNOM ODBERE NIE JE MOŽNÁ PLATBA V HOTOVOSTI.

Aká je doba dodania tovaru?

Zvyčajná dodacia lehota tovaru je uvedená pri každom produkte v našom e-shope.

Dostupnosť tovaru v našom e-shope:

  • SKLADOM(doba dodania 1-2 dni) – tovar je priamo u nás a do 24 h od prijatia objednávky/platby na účet/ho odosielame konečnému zákazníkovi-Vám.
  • NA SKLADE( doba dodania 4-5 dní) ( doba dodania 5-8 dní) (doba dodania 5-10dní) ( doba dodania 8-10 dní) ( doba dodania 8-14 dní) – tovar sa nachádza u nášho dodávateľa, ktorý nám Vami objednaný tovar následne pošle a my ho posielame konečnému zákazníkovi-Vám. Zvyčajne sme schopní doručiť Vám tovar podľa doby dodania uvedenej pri konkrétnom produkte.
  • NA SKLADE U DODÁVATEĽA – Tu je bohužiaľ cesta dlhšia. Zvyčajne sa to týka tovaru vyrábaného na mieru, ručne a preto dodanie tovaru dlhšie trvá. Zvyčajne sme schopní doručiť Vám tovar do 15-30 pracovných dní.
  • Pokiaľ nie sme schopní doručiť tovar do 5 pracovných dní, vždy kontaktujeme zákazníka e-mailom, alebo telefonicky a oboznámime ho s dostupnosťou tovaru a približnou dobou dodania tovaru.

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Nie ste spokojný s výrobkom zakúpeným v našom e-shope? Nie je problém. Máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní bez udania dôvodu.

Odporúča sa starostlivo zabaliť produkt, ktorý chcete vrátiť + môžete vyplniť a zaslať s produktom – FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY Internetového obchodu www.toptoys.sk. /Formulár je voľne dostupný na našom webe/ na adresu: 

  • Martin Maslák, Hladovka 282,  02713, Slovenská republika, tel.č.: +421948 836 630

Produkty v prípade odstúpenia od zmluvy Predávajúci odporúča zasielať doporučenou formou. Tovar Predávajúci odporúča nezasielať formou dobierky, ktorá nebude zo strany Predávajúceho prevzatá.

Po doručení produktu, ktorý chcete vrátiť, budeme postupovať podľa Všeobecných Obchodných podmienok  internetového obchodu www.toptoys.sk uvedených na webovom sídle predávajúceho.

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

S výrobkom zakúpeným v našom e-shope niečo nie je v poriadku? Je nám to veľmi ľúto, že táto situácia nastala. Avšak nie je problém. Máte právo reklamovať produkt zakúpený v našom e-shope.

Odporúča sa starostlivo zabaliť produkt, ktorý chcete reklamovať + môžete vyplniť a zaslať spolu s produktom –REKLAMAČNÝ FORMULÁR Internetového obchodu www.toptoys.sk /Formulár je voľne dostupný na našom webe/na adresu:

  • Martin Maslák, Hladovka 282,  02713, Slovenská republika, tel.č.:+421948 836 630

Po doručení produktu, ktorý chcete reklamovať, budeme postupovať podľa reklamačného poriadku internetového obchodu www.toptoys.sk uvedeného na webovom sídle predávajúceho.

Objednaný tovar je skladom, prečo mi ešte nebol odoslaný ?

Jedným z dôvodov môže byť , že sa produkt počas čakania na vybavenie objednávky vypredal u dodávateľa a čakáme na jeho ďalšie naskladnenie.

Druhým dôvodom môže byť, že objednávka obsahuje vyšší počet produktov, než je skladom, preto môžete očakávať, že vás budeme kontaktovať . Spoločne sa dohodneme, či si prajete objednávku zrušiť, počkať alebo rozdeliť.